Gyakran ismételt kérdések

Mikor érhetem el a szolgáltatást?
A honlapunk 0-24 órában elérhető, illetve fogad rendeléseket,
az ügyfélszolgálatunk munkatársai pedig hétfőtől csütörtökig 8:30-16:30, pénteken 8:30-14:30 óra között várják a kérdéseket.

Hogyan tudok rendelni a webshopban?
A Regisztráció gombra kattintva pár percen belül elvégezhető a regisztráció, majd a belépést követően tovább tudsz haladni a kosár fülhöz.

Mikor kapom meg a rendelésem?
Kiszállítási idő: készleten lévő termék esetében 13.00 óráig leadott rendelés esetén 2 munkanap, 13.00 óra után leadott rendelés esetén 3 munkanap, melyekbe a rendelés napja nem számít bele. 
illetve boltunkban történő személyes átvétellel. Előrendehető termékek esetében fenti szállítási idők meghosszabbodnak a beszerzési idővel, mely körülbelül 2-5 munkanap a beszállító partnerektől függően.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?
1.490.- Forint.

8.000.- Forint feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

Hogyan fizethetek a webshopban?
Bolti átvétel esetén fizethetsz készpénzzel, bankkártyával, házhoz szállítás esetén banki utalásra és utánvétes fizetésre is van lehetőség.

Mi történik, ha olyan terméket rendelek, amely nincs készleten?
Honlapunkon minden termék mellett megtalálható a készletinformáció is, mely alapján tájékozódhatsz a termék aktuális elérhetőségéről. Ha rendelésedben szerepel hiánycikk, a kiszállításra az összes termék beérkezését követően kerül sor.

Hogyan módosíthatom az adataimat?
Bejelentkezés után a saját felületen lehetőséged van erre, de amennyiben megoldhatatlan probléma adódik keress bennünket telefonon vagy e-mailben.

Ha bármilyen további kérdés merült fel benned keress bennünket bizalommal e-mailben vagy telefonon.

Close Menu
×
×

Cart